Wednesday, February 28, 2007

سئوال هشتم

آقای امیر پرسیده اند
Amir said...

می شه یکی از معجزات آنسه رو بگید که ما انسانها هم ایمان بیاریم و آنسه بشیم؟


حضرت آنسه معجزات زیادی دارند که از حوصله این بحث خارج است،اما یکی از بزرگترین معجزات ایشان این است که ایشان نخستین
موجود بشری هستند که از طریق تکثیر غیر جنسی زیاد میشوند.یعنی مثل آمیب ها و موجودات تک سلولی نصف میشوند،بعدش اون دو تا نصفه هم نصف میشوند و همینطور تا بی نهایت.و اینطوری است که از حضرت آنسه ع مهیار بوجود میاید،پانته آ بوجود میاید؛ مهروسا بوجود میاید و ....و اینها هم خودشان تکثیر میشوند و امت آنسه در جهان زیاد میشود.به همین دلیل هم بود که حضرت آنسه در ابتدای رسالتشان،همسرشان را از خانه دک کردند.همسر میخواستند چکار؟همینطوری هم میتوانند ازدیاد نسل کنند.معجزه از این بزرگتر؟

6 comments:

Anonymous said...

مدتیه که برای این آنسه ی حقیر سوالی مطرح شده که نمی تونم بهش جواب بدم . سوال من اینه که روابط آنسه با مهرداد چطوره و ما آنسگان باید چه رفتاری در برابر مهرداد از خودمون نشون بدیم . چون حضرت آنسه پاره ای اوقات عاشق سینه چاک مهرداد می شوند و پاره ای از اوقات به مهرداد فحش های رکیک می دهند . حتی در پشت تلفن هم معمولا موضع ثابتی در برابر مهرداد ندارند و ما آنسگان تکلیف شرعی خودمان را در این مورد درست نمی دانیم .
اگر یک بار برای ما آنسگان چگونگی موضع گیری در برابر مهرداد را توضیح بدهید همواره دعاگو خواهیم بود

جانم فدای آنسه

Anonymous said...

ایا مریم که فن شهیار هست خود انسه هست؟و اینکه من گناه کردم نمیدانم چگونه بخشیده شوم فکر کردم مهیار پانته ا و...از مخالفای انسه هستند و باهاشون جنگیدم حالا که اینها انسه هستند باید چه کار کنم ایا حضرت انسه و خدا من رو میبخشند یا اینکه عذابم میدهند؟

Anonymous said...

من دختری هستم 19 ساله و ساکن تهران از پدری نقاش و مادری نویسنده . با توجه به اینکه حضرت آنسه به تازگی فتوایی در مورد هنرمندان داخل کشور صادر نمودند و آنان را جملگی آشغال خطاب نمودند حال تکلیف من چیست و چه رفتاری در برابر والدین خود باید داشته باشم؟

Anonymous said...

چطوری منم مثل آنسه شوهرم رو از خونه بیرون بندازم ؟ خیلی اذیتم می کنه . همش می گه تو نباید به انسانها فحش بدی و وقتی می بینه دارم ماموریتم رو انجام میدم و انسانها را از پا در میارم جلوم وایمیسته و می گه باید از رو نعش من رد شی بتونی انسان بکشی . انقدر منو اذیت می کنه که من به راحتی نمی تونم ماموریت مقدسم رو انجام بدم و خودش هم ایمان نمیاره . تکلیف من چیه ؟

Anonymous said...

اگه یکی بخواد دیگه آنسه نباشه باید پی کار کنه ؟

Anonymous said...

چگونه میتوانیم وارد جمه انسگان شویم؟