Monday, March 5, 2007

سئوال دهم

ناشناس پرسیده اند
Anonymous said...

ایا مریم که فن شهیار هست خود انسه هست؟و اینکه من گناه کردم نمیدانم چگونه بخشیده شوم فکر کردم مهیار پانته ا و...از مخالفای انسه هستند و باهاشون جنگیدم حالا که اینها انسه هستند باید چه کار کنم ایا حضرت انسه و خدا من رو میبخشند یا اینکه عذابم میدهند؟

پاسخ:اینکه مریم همون آنسه است یا آنسه همون مریم هست اصلا مهم نیست. مهم اینه که فعلا حضرت آنسه و مریم خانم مشغول تعویض دل و قلوه میباشند و از(سه-چهار)طریق با هم ارتباط دارند. احتمال دیگه هم اینه که یکی از این دو عزیز حاصل تکثیر غیر جنسی اون یکی باشه،حالا راجع به جزئیاتش بعدا صحبت میکنیم.ا
در مورد قسمت دوم سئوالتون باید بگیم که شما اگرچه اولش در جهالت بودین و با آنسگان جنگیدین،اما اگر واقعا توبه کردین و از آب جوبهای رشت به سرتون ریختین، قطعا بخشوده شدین و در شمار آنسگان به حساب میایین.این روزها در جبهه آنسگان جنگ بر علیه مهرداد آسمانی مغلوبه شده است،به سلاح فحش مسلح شوید و به پیش بتازید

No comments: