Monday, March 5, 2007

سئوال دوازدهم

ناشناس پرسیده اند
Anonymous said...

چطوری منم مثل آنسه شوهرم رو از خونه بیرون بندازم ؟ خیلی اذیتم می کنه . همش می گه تو نباید به انسانها فحش بدی و وقتی می بینه دارم ماموریتم رو انجام میدم و انسانها را از پا در میارم جلوم وایمیسته و می گه باید از رو نعش من رد شی بتونی انسان بکشی . انقدر منو اذیت می کنه که من به راحتی نمی تونم ماموریت مقدسم رو انجام بدم و خودش هم ایمان نمیاره . تکلیف من چیه ؟

پاسخ :روشی که حضرت آنسه بکار بردند این بود یک روز دوشنبه به همسرشان گفتند: برو قاسم آباد از جمعه بازار برای من و بچه ها 5کیلو زرده تخم مرغ بدون پوست بخر بیار میخوام باقالی قاتق درست کنم.و بدین ترتیب شوهرشان را با یک معادله 3 مجهولی از خونه بیرون کردند و درو بستند و کلیدشو هم انداختند رو پشت بوم.آ
شما این روشو امتحان کنید اگه جواب نداد میتونید یه میخ بدین دست شوهرتون ،بهش بگید که یه چیزی توی پریز برق گیر کرده برو درش بیار،اگه این روش هم جواب نداد،اونوقت میتونید شوهرتونو در خواب به دیدن حضرت عزرائیل ببرید.هرچی باشه شما یک آنسه اید،راهشو پیدا کنید

1 comment:

Anonymous said...

man moshkeli ke daram ine ke ansegan va hazrate aanse hamishe fekr mikone man farzaneh hastam va har bar ham ke kolli ghasam mikhoram ke valla be pir be peyghambar man farzane nistam gosh nemidan ke nemidan va daem yek seda faryad mizanan ke man ya farzaneh hastam ya samane mishe begid che kar bayad anjam bedam ke dige in moshkel pish nayad va aansegan mano ba farzaneh ya kase dige eshtebah nagiran????